Դիետաներ

Խնձորի դիետա

Խնձորի դիետան արդյունավետ է մարմնի քաշի նվազման համար: Այն շատ արժեքավոր միրգ է, որում առկա են օրգանիզմի համար անհրաժեշտ գրեթե բոլոր վիտամինները, հանքային նյութերը:

Այն նաեւ պարունակում է ֆոլաթթու, շաքար: Մարմնի քաշը նվազեցնելու համար, «խնձորի օրը» ցանկալի է անցկացնել շաբաթական 1-2 անգամ:

Գոյություն ունի դիետայի մի քանի տարբերակներ՝

  • ամբողջ օրվա ընթացքում պետք է ուտել միայն խնձոր, այնքան, որքան օրգանիզմը պահանջ ունի: Սակայն ընթացքում պետք է անպայման հեղուկներ խմել,
  • օրվա ընթացքում աստիճանաբար պետք է ուտել 1.5 կգ թարմ խնձոր եւ ընդհանրապես հեղուկ չխմել: Խնձորի մեջ եղած հեղուկը օրգանիզմի համար բավարար է: Ի դեպ կարելի է խնձորները եփել տաք ջեռոցում,
  • շատ հայտնի է նաեւ կեֆիրով ու խնձորով դիետան: 1/2 բաժակ կեֆիրին ավելացնել մեկ խնձոր եւ ընդունել օրական 5-6 անգամ:
Բաժանորդագրվե՛ք մեր ալիքին Telegram-ում, և առաջի՛նը տեղեկացեք Ձեզ հետաքրքրող վերջին նորություններին ու իրադարձություններին:
Հատուկ Ձեզ համար...
Ամառային սանրվածքների նոր սեզոն
Ամառային սանրվածքների նոր սեզոն

Ժողովրդական միջոցները միգրենի ժամանակ

Արձակուրդ օգոստոս ամսին

Close