Ֆիթնես

Ֆիթնեսը և սթրեսը

Մարդու օրգանիզմը կարելի է մտովի բաժանել երկու մասի՝ ֆիզիկական մարմին ու տրամաբանական միտք, զգացողությունների հետ միասին:

Եթե մարդը չարաշահում է դրանցից մեկի «օգտագործումը», առաջանում է հոգնածություն, որը կարող է սթրեսի հիմք դառնալ: Սթրեսը կարող է լինել ինչպես զգացմունքային՝ կապված մտավոր աշխատանքի հետ, այնպես էլ ֆիզիկական՝ կապված ֆիզիկական հոգնածության հետ: Թե մեկը, եւ թե մյուսը վնասակար է առողջության համար:

Սակայն մեր օրերում գերիշխում է զգացմունքային սթրեսը:

Օրգանիզմի վրա վերջինիս ազդեցությունը նվազեցնելու համար, պետք է օրգանիզմը ֆիզիկապես ծանրաբեռնել: Ֆիզիկական վարժություններ կատարելիս վերանում են բոլոր բացասական զգացողություններն ու վատ մտքերը: Երկարատեւ ու ոչ ինտենսիվ ֆիզիկական վարժությունները կարող են ձեռբազատել սթրեսից:

Բացի այդ, ֆիթնեսով զբաղվելը նպաստում է «երջանկության հորմոնի» բնականոն զարգացմանը:

Բաժանորդագրվե՛ք մեր ալիքին Telegram-ում, և առաջի՛նը տեղեկացեք Ձեզ հետաքրքրող վերջին նորություններին ու իրադարձություններին:
Հատուկ Ձեզ համար...
Ցանկացած տարիքում կինը պետք է հետևի նորաձևությանը

Ժողովրդական բաղադրատոմսեր նյարդային խանգարումների ժամանակ

Ինչպես բնակարանում վարդ աճեցնել

Close